maanantai 18. marraskuuta 2013

37+2 ja baby showerit

Asiaan kuuluva vaippakakku!
Tuossa jo melkein kuukausi sitten minut yllätettiin totaalisesti vauvakutsuilla. Mies oli ollut juonessa mukana ja minulla ei ollut pienintäkään aavistusta etukäteen. Olin joskus todennut miehelle, että minulle ei varmaan tule baby showereita, kun luulen, ettei kaverini ole oikein sellaisia, jotka järjestäisi ja itse en viitsi itselleni. No, eräänä sunnuntai-iltapäivänä sitten pesin vessaa tukka likaisena ja edelleen yöpaidassa, "kun eihän me tänään tehdä mitään", kun kaverit sitten saapuivat meille... Mies oli koko aamun yrittänyt saada minua suihkuun ja itse siivonnut ja kaikkea. Mutta kun mun siivousosuus oli vaan vessa/kylppäri niin tein sitten sitä oikein hartaudella... Pyysin miestä muun muassa siirtämään pesukonetta, että kerrankin pesen senkin takaa... Ja mies yrittää, että mees nyt jo suihkuun, että tehdään sitten ruokaa, johon minä hölmistyneenä, että "eihän me nyt näin aikaisin??!? Justhan me vasta syötiin tukevaa aamupalaa!" :D Mies myös teki lähtöä viemään roskia vaikka ja kuinka kauan kengät jalassa jo kun minä vaan keksin koko aika lisää, että odota nyt vähän! Melkein jo alko ärsyttää, että miksi toinen nyt siinä naputtaa jalkaa vieressä, kun mehän siivotaan nyt. Lopulta se oli et nyt mä kyllä menen!

...Ja samalla sisään tuli yksi ystävistäni ja mun pasmat meni ihan sekaisin! Pikkuhiljaa totuus tilanteesta alkoi valjeta.. Siellä ne oli kaikki odotelleet jo hetken ulkona... Minä haalin äkkiä vaatetta mukaan kylppäriin (just olin kaikki hyvät vielä laittanut pesukoneeseen, kun "eihän me olla tänään menossa minnekään"...) ja siirryin viimein suihkuun. Sillä välin ystävät olivat laittaneet vähän koristuksia ja ruokia esille. Ehdin jo vähän tointua yllätyksestä suihkussa ollessani ja arvailin vain, että keitäs siellä onkaan...

Jälkikäteen miehen toimissa ja puheissa oli ollut paljon epäilyttävää, mutta mun seesteiset ja vähän ehkä yksinkertaistuneet aivot eivät olleet jaksaneet tarttua pikkuseikkoihin.


 Iltapäivä/ilta sujuivat hyviä tarjottavia syöden, jutustellen ja tokikin varsin klassisella bodyjen (ja housujen) taiteilulla. Ystävät myös kirjoittivat lapuille nimi-, syntymäaika- ja kokoarvauksiaan. Saas nähdä osuuko kukaa oikeaan missään kohdassa!













Vauva sai myös vähän vaatelahjuksia, Sophie la Giraffe -purulelun, tuttinauhan, itse tehtyjä villasukkia ja minulle oli lahjakortti, jonka tulen käyttämään synnytyksen jälkeen hierontaan.

Kerrassaan ihana ja ikimuistoinen päivä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti